Witam. Oto mój blog. Blog scenarzysty i komiksiarza. Nie to co te paski na maszynufce, choć paski też tu będą publikowane. Będzie tu dużo więcej ględzenia a trochu mniej komiksów. Będzie o mnie i w ogóle. Będą tu także publikowane moje paski z szuflady które nie znalazły się na maszynufce, a może i poważniejsze komiksy... kto wie. W każdym bądź razie: ZAPRASZAM!!!

piątek, 27 maja 2011

Co było jak mnie nie było? (I)

Co było jak mnie nie było (w sensie blogowym a nie fizycznym) ? Właściwie wydarzyły się dwie rzeczy. Pierwszą z nich jest wywiad. Ni z gruchy ni z pietruchy niejaki Piotr Szreniawski (na pewno nie znacie) poprosił mnie o rozmowę. Nie za bardzo wiedziałem wtedy skąd taki pomysł, jednak teraz, po ukazaniu się drugiego odcinka myślę, że chodzi mu o wypromowanie konkursu na pasek komiksowy o którym opowiem kiedy indziej. Tak czy siak udzieliłem wywiadu w którym mowa także o tej drugiej rzeczy która się wydarzyła a na którą pewnie poświęcę trochę więcej miejsca. Następna część za niedługo.


Oto i ten wywiad: http://szreniawski.blogspot.com/2011/05/wywiad-z-komiksiarzem-kciuq.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz