Witam. Oto mój blog. Blog scenarzysty i komiksiarza. Nie to co te paski na maszynufce, choć paski też tu będą publikowane. Będzie tu dużo więcej ględzenia a trochu mniej komiksów. Będzie o mnie i w ogóle. Będą tu także publikowane moje paski z szuflady które nie znalazły się na maszynufce, a może i poważniejsze komiksy... kto wie. W każdym bądź razie: ZAPRASZAM!!!

czwartek, 14 lipca 2011

Pasek komiksowy Edycja 225-Sejf

...ale zanim to się stanie, pokażę jeszcze pasek z kolejnej edycji. Jest to okrągła 225 edycja, swoją drogą teraz zauważyłem że trzy tematy z rzędu zaczynają się na literę S, co jest dość dziwne. Pomijając fakt, że ostatnie pięć a teraz sześć postów na tym blogu też mają w tytule eSy. Coś tu jest nie tak z tą literą S, zaczynam się bać. A poza tym, kolejna edycja, miejsce ostatnie ex-aequo z harkiem i pszrenem. Pasek jednak moim zdaniem się broni. Co do ciekawostek: następna edycja nazywa się pomidor... więc jednak mój pasek chyba kogoś do czegoś zainspirował :). Inna sprawa, że w związku z tym iż ten pasek dałem na edycję sejf, nie miałem pomysłu na edycję pomidor-nie spodziewałem się :(.











Edycja 225-Sejf, miejsce: czwarte na cztery

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz