Witam. Oto mój blog. Blog scenarzysty i komiksiarza. Nie to co te paski na maszynufce, choć paski też tu będą publikowane. Będzie tu dużo więcej ględzenia a trochu mniej komiksów. Będzie o mnie i w ogóle. Będą tu także publikowane moje paski z szuflady które nie znalazły się na maszynufce, a może i poważniejsze komiksy... kto wie. W każdym bądź razie: ZAPRASZAM!!!

piątek, 8 lipca 2011

Szuflada Full Of Secrets

 Zapewne wszyscy rysownicy czy też scenarzyści komiksowi mają swoje szuflady. W tych szufladach znajdują się cuda. Gumy do żucia, papierki, śmieci, części nie wiadomo do czego, kawałki części nie wiadomo do czego, przedmioty nie wiadomo do czego, chusteczki, kulki z plasteliny, rozlany atrament, w mojej nawet mąka jest... no, między tym wszystkim jest kilka komiksów. No nie tylko komiksów. Przede wszystkim są to projekty niedokończone, czy nieudane. Poza tym rysunki, scenariusze, a nawet parę skończonych komiksów, jednak nigdzie niepublikowanych...


 Tak jest i w mojej szufladzie. Są tam jakieś rysunki, jest kilka nieudanych projektów, bodajże jeden komiks, scenariusze itd. Nadeszła wiekopomna chwila kiedy pokazuję szufladę światu, czyli wam. Już za parę postów pokażę co mam w szufladzie. Będę opisywał projekty niedokończone, publikował rysunki, komiksy i scenariusze. A są tam cuda - moje projekty z dawnych lat... wszystkie nieudane... A więc... Szufladę uważam za otwartą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz