Witam. Oto mój blog. Blog scenarzysty i komiksiarza. Nie to co te paski na maszynufce, choć paski też tu będą publikowane. Będzie tu dużo więcej ględzenia a trochu mniej komiksów. Będzie o mnie i w ogóle. Będą tu także publikowane moje paski z szuflady które nie znalazły się na maszynufce, a może i poważniejsze komiksy... kto wie. W każdym bądź razie: ZAPRASZAM!!!

środa, 29 czerwca 2011

Pasek komiksowy Edycja 224-Shitor kontra skarabeusz

No to teraz dla odmiany... KOLEJNY PASEK Z GILDII!!!
Pasek z edycji następnej, choć technika się i tak trochę zmieniła. Co do tej edycji to jej dziwny tytuł powstał z racji tego, że... pszren chciał zareklamować swój albumik :D. A właściwie albumik pszrena i otusiunia - kanaliada. Jest to dość popieprzony zbiorek pasków humorystycznych tworzących jednak większą fabułę, zresztą całkiem niezły. Moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych moich pasków na gildii. Choć miejsce miał ostatnie, a niektóre moje paski pierwsze - co kto lubi. Poza tym w tej edycji było dość dużo remisów, gdybym miał o jeden punkt więcej sam bym się na jeden załapał... W każdym razie teraz jak się rozkręciłem to paski będą lepsze.

No a co dalej? Może jak mi się będzie chciało w następnym poście będzie co innego... może jak mi się będzie chciało.












Edycja 224-Shitor kontra skarabeusz, miejsce: czwarte na cztery

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz