Witam. Oto mój blog. Blog scenarzysty i komiksiarza. Nie to co te paski na maszynufce, choć paski też tu będą publikowane. Będzie tu dużo więcej ględzenia a trochu mniej komiksów. Będzie o mnie i w ogóle. Będą tu także publikowane moje paski z szuflady które nie znalazły się na maszynufce, a może i poważniejsze komiksy... kto wie. W każdym bądź razie: ZAPRASZAM!!!

piątek, 19 sierpnia 2011

Pasek komiksowy Edycja 226-Debata

Dawno nie było paska więc teraz jest. Kolejna edycja obfituje w jeden z moich najlepszych o ile nie najlepszy pasek tamtego czasu choć... zdaniem innych. Innym ten pasek jakoś zwyczajnie przypada do gustu, mi trochę mniej. Nie zmienia to jednak tego iż jest to faktycznie jeden z najlepszych pasków z tamtego okresu. Ale co ja się tam będę rozpisywał...


Edycja 226-Debata, miejsce: drugie na trzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz