Witam. Oto mój blog. Blog scenarzysty i komiksiarza. Nie to co te paski na maszynufce, choć paski też tu będą publikowane. Będzie tu dużo więcej ględzenia a trochu mniej komiksów. Będzie o mnie i w ogóle. Będą tu także publikowane moje paski z szuflady które nie znalazły się na maszynufce, a może i poważniejsze komiksy... kto wie. W każdym bądź razie: ZAPRASZAM!!!

środa, 3 sierpnia 2011

Skarby z szuflady (II) - Scream Of Eyes

 Zgodnie z obietnicą dziś komiks. Jeden z niewielu w mojej szufladzie, miał być to zaledwie początek serii o podróżującym po kosmosie człowieku, jednakże jako osobna rzecz też się broni. Byłem wtedy trochę zmęczony dokładnym rysowaniem, dlatego w trzy minuty bez szkicu narysowałem pisakami takie dzieło, zabawa była przednia. Jest to komiks w całości niemy, taka też miała być ta seria, lubię komiksy bez słów i muszę się nimi kiedyś poważniej zająć. Co do fabuły to może trochę banalna, ale darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby.

 Zapraszam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz