Witam. Oto mój blog. Blog scenarzysty i komiksiarza. Nie to co te paski na maszynufce, choć paski też tu będą publikowane. Będzie tu dużo więcej ględzenia a trochu mniej komiksów. Będzie o mnie i w ogóle. Będą tu także publikowane moje paski z szuflady które nie znalazły się na maszynufce, a może i poważniejsze komiksy... kto wie. W każdym bądź razie: ZAPRASZAM!!!

piątek, 12 sierpnia 2011

Wieści z pola bitwy I

 Od dnia dzisiejszego co jakiś czas będę publikował tego typu posty. Będą w nich informacje o moich aktualnych i skończonych projektach, o tym nad czym w tej chwili pracuje lub za co się zabieram, jednym słowem - co nowego u mnie. Zapraszam.
                                                                                                 
Czas już chyba na podsumowanie zina Veronique Skrzynka Prawdy, i nie mam tutaj na myśli sprzedaży, a parę recenzji. Pierwsza z nich mówi dość ogólnie o Veronique i tyczy się raczej pierwszego albumiku. Dlatego mi bardziej do gustu przypadła druga (nie żeby mi się pierwsza nie podobała), mimo że autor przekręcił mojego nicka i nie mój szort spodobał mu się najbardziej... O ile się nie mylę miała też pojawić się recka na gildii, jednakże jest to chyba jakaś recenzja widmo, bowiem nie miałem okazji jej zobaczyć. Aha, byłbym zapomniał, Otusiunio ma teraz kupę tych zinów do sprzedania, więc jakby kto chciał to niech się do niego zgłosi.

A skoro już jesteśmy przy Veronice... W najbliższym czasie miał się pojawić albumik Veronique 3, którego tematem przewodnim miał być sport, a ja miałem napisać do tego jeden szort. Miałem? No tak, miałem, bowiem na razie z tego nici. Z pewnych powodów Otusiunio nie ma teraz siły pracować przy komiksach, zrobił sobie wakacyjną przerwę. No więc ja też, przynajmniej na wakacje, odpuściłem sobie kwestię Veroniki, ale prawdopodobnie wrócimy do niej we wrześniu.

Wakacje to dla mnie bardzo pracowity okres. Ostatnio zrobiłem komiks do pewnego zina, choć znając życie i tak mi go nie przyjmą. Komiks ma 3 plansze a nosi nazwę Zabawa położników i wbrew pozorom nie ma żadnych podtekstów erotycznych. Budzi dość skrajne emocje a ja sam nie wiem co o tym myśleć. No cóż, dowiem się w okolicach 10 września, kiedy to zostanę powiadomiony czy mój komiks dostał się do zina.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz