Witam. Oto mój blog. Blog scenarzysty i komiksiarza. Nie to co te paski na maszynufce, choć paski też tu będą publikowane. Będzie tu dużo więcej ględzenia a trochu mniej komiksów. Będzie o mnie i w ogóle. Będą tu także publikowane moje paski z szuflady które nie znalazły się na maszynufce, a może i poważniejsze komiksy... kto wie. W każdym bądź razie: ZAPRASZAM!!!

wtorek, 7 czerwca 2011

Pasek komiksowy Edycja 216-Stefan

No dobra, to jedziemy z paskiem drugim, na edycję o dziwnym tytule. Znaczy nie drugim bo to mój... czwarty pasek. Aczkolwiek tu będę prezentował tylko wybrane. Następnym razem będzie coś innego niż kolejny pasek, więc zapraszam.
A ten pasek pochodzi z edycji  216-Stefan miejsce: piąte na siedem.


Te paski są przede wszystkim ciekawe ze względu na wykonanie. W tym czasie jeszcze poszukiwałem, proszę zobaczyć jak styl i technika zmienił się w stosunku do paska pierwszego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz