Witam. Oto mój blog. Blog scenarzysty i komiksiarza. Nie to co te paski na maszynufce, choć paski też tu będą publikowane. Będzie tu dużo więcej ględzenia a trochu mniej komiksów. Będzie o mnie i w ogóle. Będą tu także publikowane moje paski z szuflady które nie znalazły się na maszynufce, a może i poważniejsze komiksy... kto wie. W każdym bądź razie: ZAPRASZAM!!!

wtorek, 21 czerwca 2011

Pasek komiksowy Edycja 223-Stary ćpun

No to teraz czas na kolejny pasek. Przeskoczyliśmy aż do edycji 223. I już widzimy jak dużo się pozmieniało. Mówiłem, że moja kreska w tamtych czasach zmieniała się jak w kalejdoskopie. Te paski to mimo wszystko nie jest szczyt mojej formy, ale dalej bedą lepsze. Cierpliwości...


Edycja 223-Stary ćpun, miejsce: trzecie na siedem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz